.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دكتر احمدپور و از بين رفتن حلقه مفقوده ميان دانشگاه و فرهنگ

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران که به عنوان میهمان ویژه در جمع دانشگاهیان حاضر در جشن ویژه غدیر در دانشگاه مازندران حضور یافته بود ضمن گرامی داشت هفته بسیج و یادآوری یاد و خاطره شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج در تمامی صحنه های انقلاب حضور فعال داشته و این حضور باعث روشنی افکار عمومی گردیده است.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز،هادي ابراهيمي به بیان مسائل فرهنگی موجود در جامعه پرداخت و خاطرنشان كرد: امروز دشمنان انقلاب و اسلام با شکست در صحنه های مختلف عرصه سیاسی، با رویکرد جنگ نرم در زمینه فرهنگی وارد بازی های جدید شدند.
وي افزود: مردم عزیز کشورمان به خصوص مردم غیور مازندران که همیشه در تمامی صحنه ها هوشیارانه حضور دارند از این صحنه مبارزه نیز با موفقیت خارج می شوند.

هادی ابراهیمی تصريح كرد: با حضور دکتر احمدپور به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران باعث حلقه مفقوده میان دانشگاه ها و حوزه فرهنگ از بين رفت که این عملکرد جای بسی تقدیر و تشکر دارد
وي از دانشگاههای سطح استان خواست تا همانند دانشگاه مازندران وارد این عرصه شوند.

ابراهیمی در ادامه افزود: در سفر دور سوم ریاست محترم جمهوری به مازندران که با رویکرد فرهنگی صورت مي گيرد. پیشنهادهای خوبی از سوی دانشگاههای استان به خصوص دانشگاه مازندران ارائه شده که اختصاص بودجه 7 میلیارد تومانی در بخش فرهنگی به دانشگاه مازندران را یکی از رویکردهای سفر سوم هیأت دولت عنوان کرد.

در ادامه اين جشن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامی داشت دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر گفت : فعالیت در زمینه بسط و گسترش فرهنگ و مبارزه با تهاجم فرهنگی در دانشگاه جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام عباسعلي ابراهیمی اظهار داشت: با وجود فعاليتهايي که از سوی دولت های استکباری در زمینه جنگ نرم صورت گرفت، و راهکارهایی که دولت دهم در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی در دستور کار قرار داد،دانشگاهها می توانند نقش بسزایی ایفا کنند
وي خاطرنشان كرد: حرکت مسئولین دانشگاه مازندران در زمینه فعالیت های فرهنگی بسیار نو مي باشد که در سطح دانشگاههای کشور بی نظیر است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.